Sesuai untuk smartphone, tablet dan komputer
Sistem iBIZCount dicipta bagi memudahkan usahawan mengemaskini kerja-kerja perakaunan dengan mudah dan cepat walau di mana sahaja.
Versi meliputi modul Akaun dan PERCUMA Modul Pengebilan, Stok dan Payroll
Bukan sahaja hanya modul AKAUN bahkan modul Bil, Stok dan Payroll juga kami sediakan untuk pastikan para usahawan yang kurang bajet pun dapat guna sistem. Hal ini bagi membantu usahawan bermula dengan betul dan tepat dalam menguruskan kewangan syarikat.
Perolehi dokumen Perniagaan dengan Pantas
Setiap dokumen yang dihasilkan dapat diproses dan dihantar dengan cepat. Selain itu laporan kewangan juga telah tersedia secara langsung apabila setiap transaksi di simpan.
Harga Mampu Milik
Kini dengan harga yang mampu milik tidak perlu lagi setiap transaksi di buat secara manual. Cepat dapatkan sistem ini dengan harga pengenalan yang kami tawarkan sekarang.
previous arrow
next arrow
Slider
logo

HARGA RM 550 SAHAJA

PERCUMA modul Bil, Stok dan Payroll + Online Slip Gaji

- Promosi Pengenalan

Modul Akaun

Semua modul asas berkaitan perakaunan ada dalam sistem ini. Baucer Rayaran, Resit Terimaan dan Journal merupakan transaksi asas. Kami turut menyediakan Carta Akaun bagi memudahkan penggunaan sistem ini. Laporan perakaunan juga boleh diperolehi terus dari sistem ini. Kawalan hutang Pelanggan dan Pembekal juga boleh dibuat dari sistem ini.

Modul Bil

Bil merupakan keperluan asas untuk perniagaan. Walaupun sistem ini ditawarkan dengan harga yang sangat rendah kita tetap juga pastikan modul bil dapat diwujudkan. Lebih istimewa ianya bukan sekadar ada bahkan ianya berfungsi mengemaskini terus akaun dan stok. Sebutharga, Bil Jualan, Pesanan Belian dan Bil Belian boleh diguna terus di sini.

Modul Stok

Item stok untuk sistem ini tidak hanya sekadar senarai item sahaja. Modul ini turut disertakan dengan laporan yang membantu usahawan menguruskan stok dengan sistematik. Laporan stok terkini berserta nilai kos juga turut disertakan. Pengguna juga boleh menjejaki transaksi melibatkan stok dalam sub-menu ‘Stock Card’.

Modul Payroll

Ramai yang tidak percaya walaupun harga pakej sangat rendah tapi ada juga modul ‘Payroll’. Slip gaji, senarai caruman KWSP, PERKESO, Zakat, juga boleh dikeluarkan dari modul ini. Rekod gaji, elaun, bonus, potongan, komisyen dan kerja lebih masa antara sub-menu yang terdapat dalam sistem ini. Lebih menarik, slip gaji secara online pun ada.

TONTON VIDEO PREVIEW IBIZCOUNT UNTUK LIHAT BAGAIMANA SISTEM INI BERFUNGSI

CONTOH TRANSAKSI STOK, JUALAN, BELIAN, LAPORAN STOK, PENYATA PELANGGAN DAN PENYATA PEMBEKAL

Pesan Sekarang
TONTON VIDEO PENUH

SESUAI UNTUK SEMUA JENIS ORGANISASI

PERNIAGAAN

Sesuai untuk semua jenis perniagaan kecil dan sederhana.

NGO/POLITIK

Persatuan dan pertubuhan Politik juga sesuai untuk digunakan.

MASJID

Boleh juga digunakan untuk pengurusan rumah ibadah.

>> HARGA YANG MURAH + FUNGSI YANG MENYELURUH + SISTEM YANG FLEKSIBEL <<

Masalah utama orang bisnes adalah urus kewangan!! Manakala masalah utama dalam pengurusan kewangan adalah ketidakcekapan individu dalam mengawal kewangan tanpa bantuan sistem.

Sesetengahnya pula hanya tunggu masa nak ‘submit’ kepada auditor dan nak buat ‘loan’ baru sibuk nak buat akaun. Masa tu baru kelam kabut dan ramai yang kena denda bila dah lebih masa macam tu.

Berikut ini saya kongsikan pratonton awal bagaimana sistem iBIZCount ini berfungsi dalam membantu merekod transaksi perniagaan dan membantu menjana setiap laporan kewangan secara terus. Laporan kewangan secara tak langsung dapat dijana secara ‘real time’. 

Jimat masa dan cepat boleh buat keputusan bisnes apabila laporan yang selama ini kita tak tahu pun apa statusnya dah ada depan mata.

Rekod Transaksi > Simpan > Jana Laporan

Hanya dengan langkah mudah ini urusan perakaunan dan kewangan dapat diselesaikan. 

Berikut ini saya senaraikan fungsi popular iBIZCount; 

1. Boleh buat transaksi berkaitan jualan, iaitu Sebutharga dan Bil Jualan. 

2. Boleh buat transaksi berkaitan belian, iaitu Pesanan Belian dan Bil Belian. 

3. Transaksi kewangan seperti Resit dari bayaran pelanggan dan juga Baucer Bayaran pembekal dapat dikenalpasti dan dipadankan. 

4. Setiap transaksi yang dinyatakan boleh dicetak, pindahkan dan dihantar kepada pihak berkaitan samada melalui emel dan juga whatsapp. 

5. Dokuem seperti Bil Jualan, Bil Belian, Baucer Bayaran Am dan Jurnal Baucer boleh di ‘duplicate’ untuk percepatkan buat transaksi berulang. Hanya perlu edit maklumat yang perlu sahaja.

6. Sesuai untuk semua jenis perniagaan samada industri kecil dan sederhana.

7. Carian dokumen dapat dibuat dengan cepat. 

8. Penyata hutang dengan pembekal dan kepada pelanggan pun boleh diperolehi dengan mudah. 

9. Laporan Untung Rugi dan Imbangan Duga syarikat dapat diperolehi secara bulanan atau tahunan dengan hanya 1 klik. 

10. Bank Recond atau penyesuaian bank pun ada dalam sistem ini. Bagi yang biasa dengan sistem perakaunan profesional Bank Recond sangat penting dalam menyemak transaksi bank yang dah selesai ataupun tidak. Bank Recond ini juga menjadi kayu ukur dalam menentukan kesempurnaan perakaunan dalam tempoh masa tertentu.

11. Berita baik pembelian sistem ini buat masa sekarang akan dapat modul Payroll untuk 10 kakitangan. Modul ini disertakan sekali e-payslip yang membolehkan kakitangan melihat slip gaji secara online. 

12. Senarai KWSP, SOCSO, ZAKAT, PCB dan lain lain laporan berkaitan boleh dikeluarkan terus dari sistem ini.

Pengalaman saya dalam membekalkan sistem ini ramai yang pada mulanya kekok apabila dah digunakan dalam tempoh beberapa hari mula mengakui keberkesanan sistem ini dalam membantu operasi harian tidak hanya kewangan bahkan membantu juga SOP bahagian Jualan dan Pembelian. 

Justeru sebagai pengenalan, pihak kami tawarkan sistem ini dengan harga RM 180 sahaja setahun. Pembeli boleh terus menikmati harga ini untuk tahun berikutnya walaupun harga akan dinaikkan.

Tawaran istimewa ini terhad kepada tempoh tertentu sahaja. Kena cepat dapatkan sekarang dengan tawaran harga yang tak masuk akal dibandingkan dengan modul yang kami sediakan. Fungsi mudah tapi keupayaan sebenarnya adalah sama dengan sistem perakaunan profesional yang lain. 

Bagi yang masih berkira kira. Cuba kira macam ni 180/365hari. Kos sehari hanya bersamaan tak lebih dari 50sen sahaja sehari. Yea 50sen sahaja kos sehari mustahil perniagaan tuan puan tak mampu bayar kan? Cuma persoalannya bila nak mula pakai kan?

WHATSAP SEGERA UNTUK PASTIKAN TUAN PUAN MENDAPAT SISTEM INI DENGAN

Pesan Sistem iBIZ

MATLAMAT IBIZCOUNT

iBIZCount berusaha untuk membantu usahawan terutamanya Bumiputera menggunakan sistem dengan harga terendah. Ramai usahawan Bumiputera masih ketinggalan dalam penggunaan sistem, sedangkan teknologi perisian sistem seperti ini amat membantu menyampaikan maklumat perniagaan dengan cepat dan tepat.

Masa yang bergerak pantas dan kesibukan tugasan harian seorang usahawan dapat dijimatkan dan dikurangkan bila dapat menggunakan sistem seperti ini. Automasi maklumat membolehkan  kerja-kerja diagihkan kepada kakitangan dengan lebih berkesan. Apa yang diperlukan seorang usahawan adalah maklumat dan masa untuk merancang perniagaan berdasarkan maklumat yang ada. Jangan lupa masa berharga dapat juga diagihkan kepada keluarga tersayang. 

Harga Sistem iBIZ Count

Sistem iBIZ Count

  • Perakaunan
  • Pengebilan
  • Kawalan Stok
  • Payroll 10 staff
  • Slip Gaji Online

Harga Asal : RM550

Pesan Sistem iBIZ
*Tahun Pertama RM550, tahun berikutnya RM250

Harga Tawaran : RM350

*Kuota 300 pelanggan terawal. (Harga Tawaran Tamat)

H. Pengenalan : RM180

*Sah sehingga 31/12/2019 (Harga Tawaran Tamat)

Latihan Online Eksklusif

  • 1 sesi 40minit

Harga Asal : RM150

H. Pengenalan : RM60

Pesan 1 Sesi Latihan RM60
BELAJAR SENDIRI DENGAN TONTON VIDEO TUTORIAL YANG DISEDIAKAN

BEZA AMBIL DAN TAK AMBIL PAKEJ LATIHAN EKSKLUSIF

TAK AMBIL PAKEJ LATIHAN : PERLU BELAJAR SENDIRI (PROSES BELAJAR TENTUNYA AKAN AMBIL MASA YANG LEBIH LAMA.

TONTON VIDEO TUTORIAL

AMBIL PAKEJ LATIHAN : DIAJAR DAN AKAN DIBANTU DENGAN MENGGUNAKAN CONTOH DARI DOKUMEN ASAL SYARIKAT TUAN PUAN. LEBIH CEPAT DAN TERUS BOLEH GUNA SISTEM INI SEKALIGUS